Meulenberg Media

Veelgestelde vragen

Maandag t/m Donderdag
van 08.30 – 16.30 uur

Vrijdag
08.15 – 15.30 uur

Zaterdag en Zondag
Gesloten

Jazeker, wij maken geen onderscheid tussen zakelijke en particuliere klanten. Iedereen is welkom om bij ons te bestellen.

De levertijd van onze producten staan op de productpagina’s aangegeven. Daarnaast kun je vaak zelf kiezen hoe snel iets geleverd moet worden.

Waar mogelijk sturen wij een passende offerte, mochten wij aanvullende informatie nodig hebben, nemen wij zo snel mogelijk contact met je op.

Vul ons contactformulier in of bel naar ons en we kijken samen of we een passend product kunnen leveren.

Wij hebben vanuit onze papierleveranciers een assortiment van duizenden specificaties aan papier. Om het voor onze bezoekers overzichtelijk te houden, hebben wij een kleine selectie gemaakt met gangbare papiersoorten. Dat betekent echter niet dat dit het enige is wat wij kunnen bedrukken. In onze showroom hebben wij stalen van honderden papiersoorten, stickermateriaal, textiel en nog veel meer. Uiteraard tonen wij deze graag en kunnen wij per materiaal deskundig advies geven.

De aanleverspecificaties staan op alle product pagina’s, waar mogelijk samen met werktekeningen. Zo weet je gelijk wat wij nodig hebben om jouw product te kunnen maken.

Met onze eigen vormgevers kunnen wij een passend ontwerp maken.
We kunnen het ontwerp geschikt maken voor drukwerk maar ook voor digitale publicatie.
Neem contact met ons op voor de mogelijkheden.

Bestellingen kunnen worden geannuleerd, totdat de productie daadwerkelijk is begonnen. Wanneer een bestelling tijdens de productie wordt geannuleerd, brengen wij de tot dan toe gemaakte kosten alsnog in rekening.

Dit is mogelijk, totdat de productie daadwerkelijk is gestart. Zodra de productie is gestart zijn er al materialen verbruikt en dit zal worden doorberekend. Ook kan het aanleveren van een nieuw document invloed hebben op de levertijd.

Per mail versturen wij status updates van de bestelling. Zo ben je altijd op de hoogte van de productie en weet je gelijk wanneer het drukwerk gereed is en verstuurd wordt.

Wanneer wij drukwerk via een vervoerder verzenden, sturen wij per mail een track & trace code. Hiermee houd je eenvoudig de levering in de gaten.
Wanneer wij het drukwerk zelf bezorgen bieden wij echter geen track & trace aan.

Wij versturen onze facturen digitaal naar het opgegeven adres. Ontvang je liever een factuur per post? Dan kun je dag aangeven bij de bestelling.

De betaling gebeurt vooraf via ideal of een bankoverschrijving. Voor zakelijke klanten bieden wij facturen op rekening aan. Neem hiervoor contact met ons op.

Het kan helaas voorkomen dat het drukwerk niet naar wens is uitgevoerd. Diverse factoren kunnen hier een rol in spelen.

Neem contact met ons op! Samen zorgen we voor een passende oplossing.

Contactformulier